City of Gangsters: Criminal Record
City of Gangsters: Criminal Record pozwoli Ci pokierować własnym biznesem i wdać się w nowe, ambitne machinacje.
Czy wykorzystasz intrygę, aby zapewnić sobie długoterminowe korzyści? A może Twój kierownik padnie ofiarą własnych zapędów, prawa lub rywali?
Mapa Philadelphia – Rodzinne powiązania w tej okolicy zapewnią Ci wyjątkowo korzystny start. Dzięki dodatkowej produkcji zasobów tak zwane „miasto braterskiej miłości” jest doskonałym miejscem na zdobycie szybkiej kasy. Co więcej, Philadelphia to zamożne miasto, w którym mieści się ponadprzeciętnie dużo banków. Intrygi w tych placówkach są tu jeszcze bardziej nęcące – i dochodowe.