City of Gangsters: Shadow Government
W rozszerzeniu City of Gangsters: Shadow Government możesz kontrolować miejskich polityków oraz naginać prawo – zarówno w Nowym Jorku, jak i poza jego granicami.
Prohibicja pokazała, jak wielką władzę dzierżą zasiadający w rządzie politycy. A co gdyby ktoś nimi sterował? Tylko pomyśl, jak wielką zapewniałoby to moc!
Kontrolowanie ich jest prostsze, niż mogłoby się wydawać: politycy potrzebują głosów, a głosy są kosztowne.Jeśli pomożesz im zdobyć popularność albo fundusze, z pewnością zaskarbisz sobie ich wdzięczność – i, oczywiście, posłuszeństwo. W czasie prohibicji miejscy radni są wyjątkowo łatwym celem: mają znaczący wpływ na obowiązujące w mieście prawa, ale jako drobni politycy są łasi na pieniądze. Dzięki temu możesz dokonać wielkich rzeczy.
Wybory odbywają się tylko raz na dwa lata, więc starannie zaplanuj strategię, według której przeznaczysz zasoby na poparcie kandydatów w poszczególnych dzielnicach miasta. Twoje polityczne początki będą pewnie skromne – zaczniesz od lokalnego polityka o niewielkich wpływach, ale z czasem zyskasz o wiele poważniejsze wpływy.
Witaj w Wielkim Jabłku – miejscu, w którym powstała skorumpowana, polityczna maszyna o skali, jakiej świat jeszcze nie widział. To doskonałe miejsce, aby wejść do świata władzy, korzystając z nieuczciwie zdobytych przez Twoją organizację środków, a potem rozszerzyć swoją działalność na Brooklyn, Bronx, Queens i Manhattan.
Potem spróbuj swoich sił w polityce i dopilnuj, aby wszyscy w radzie miasta wiedzieli, komu powinni się przypodobać. Korzystaj z nowo zdobytej władzy, aby nadać rozpęd swoim interesom i stłamsić konkurencję.