City of Gangsters: The English Outfit
Light up the world by bringing classic English tobacco to your neighborhood! Instead of relying on external cigarette suppliers, you can produce cigarettes on your own. Then entice customers to stick around for a smoke in your casinos and speakeasies to increase their profits. At the end of Prohibition, see how your English outfit fared establishing a monopoly on cigarettes on the streets of American cities.