City of Gangsters: The English Outfit
Klasik İngiliz tütününü bölgene getirerek dünyaya bir kibrit çak! Dış sigara tedarikçilerine güvenmek yerine kendi başına sigara üretebilirsin. Ardından, kârını artırmak için müşterileri kumarhanelerinde ve barlarında sigara içmeye ikna et. İçki Yasağı'nın sonunda, İngiliz ekibinin Amerikan şehirlerinin sokaklarında nasıl sigara üzerinde tekel kurmayı başardığını gör.