City of Gangsters: The German Outfit
Share your German traditions with your beer-loving neighbors. As a German outfit, you can brew large amounts of crisp German lager, and celebrate a Volksfest that will astound your neighborhood. If you can outproduce all the other brewers in town during Prohibition, a new legacy goal awaits as well.