City of Gangsters: The German Outfit
Dziel się z sąsiadami niemieckimi tradycjami i miłością do złotego trunku. Jako członek niemieckiej organizacji możesz warzyć całe kadzie orzeźwiającego lagera i świętować Volksfest tak hucznie, że cała okolica oniemieje z wrażenia. Jeśli podczas prohibicji zdołasz wyprodukować więcej piwa niż inne browary w mieście, ukończysz nowy cel oparty na narodowym dziedzictwie.