City of Gangsters: The German Outfit
Alman geleneklerini bira seven komşularınla paylaş. Bir Alman ekibi olarak, bol miktarda taptaze Alman birası hazırlayabilir ve bölgendekilerin ağzını açık bırakacak bir Volksfest kutlaması düzenleyebilirsin. Eğer İçki Yasağı sırasında şehirdeki diğer tüm bira üreticilerinden daha fazla üretim yapabilirsen, yeni bir Legacy hedefi de seni bekliyor.