City of Gangsters: The Irish Outfit
Beyond bringing a charming Irish brogue with you, your crew from the Emerald Isle brings the ability to make all kinds of smooth new whiskeys rarely seen in America. Then once your gambling operations start up, you can create a betting ring to bet on Gaelic Football. Your whiskey know-how will unlock a unique legacy goal at the end of Prohibition.