City of Gangsters: The Irish Outfit
Emerald Isle'dan gelen ekibin, büyüleyici bir İrlanda aksanlarının yanı sıra, Amerika'da nadiren görülen her türlü nefis yeni viskiyi yapma becerisini de beraberinde getiriyor. Ardından, kumar operasyonların başladığında, Gal Futbolu'na bahis oynatmak için bir bahis halkası oluşturabilirsin.