City of Gangsters: The Italian Outfit
Make your way in the New World with some Italian flair and just a bit of fear and intimidation. As news of the Cosa Nostra spreads throughout the country, you can use that reputation to intimidate businesses and scatter rivals. Make a killing on producing and selling grappa, a unique Italian drink. Steal booze from rivals and cement your fearsome legacy at the end of Prohibition.