City of Gangsters: The Italian Outfit
Zaistniej w Nowym Świecie dzięki włoskiej smykałce i odrobinie zastraszania. W kraju niosą się wieści o Cosa Nostra, więc wykorzystaj złowrogą reputację tej organizacji, aby przerazić przedsiębiorców i podzielić rywali. Zarabiaj na produkcji i sprzedaży grappy, wyjątkowego włoskiego napitku. Wykradaj gorzałę przeciwnikom i ugruntuj swoją pozycję, gdy nadejdzie kres prohibicji.