City of Gangsters: The Italian Outfit
Biraz İtalyan olmanın verdiği doğuştan gelen sezgiler, biraz korku ve gözdağı ile Yeni Dünya'da ilerle. Cosa Nostra haberleri tüm ülkeye yayılırken, bu itibarı işletmeleri korkutmak ve rakiplerini çil yavrusu gibi dağıtmak için kullanabilirsin. Eşsiz bir İtalyan içeceği olan grappa'yı üretip satarak köşeyi dön. Rakiplerden içki çal ve İçki Yasağı'nın sonunda aleme korku salan mirasını sağlamlaştır.