City of Gangsters: The Polish Outfit
Embrace your Polish heritage while sipping on a traditional nalewka. Revolutionize local alcohol production with this new liquor type, and use your negotiating abilities to push for better pricing. Use your growing influence to support fellow countrymen and achieve a uniquely Polish legacy goal at the end of Prohibition.