City of Gangsters: The Polish Outfit
Oddaj hołd swoim polskim korzeniom, popijając tradycyjną nalewkę. Dzięki nowemu rodzajowi trunku zrewolucjonizujesz miejscowy przemysł alkoholowy, a zdolność prowadzenia negocjacji pozwoli Ci ustalić korzystniejsze ceny. Wykorzystaj coraz większe wpływy, aby wspierać rodaków i osiągnąć wyjątkowy dla Polaków cel pod koniec prohibicji.