City of Gangsters: The Polish Outfit
Geleneksel bir Nalewka yudumlarken Polonya köklerini kucakla. Bu yeni likör türüyle yerel alkol üretiminde devrim yap ve daha iyi fiyatlandırma için pazarlık yeteneklerini kullan. Artan nüfuzunu hemşehrilerini desteklemek ve İçki Yasağı'nın sonunda benzersiz bir Polonya Legacy hedefine ulaşmak için kullan.