Claire de Lune
Claire de Lune to fabularna przygodówka z elementami gry logicznej osadzona w wiarygodnym uniwersum science fiction.
Grasz jako John — przemytnik uciekający razem ze swoją córką Claire. Po tym, jak nieznana siła powoduje, że rozbijają swój statek kosmiczny na obcej planecie, John i Claire zostają rozdzieleni. John musi wykorzystać swoją pomysłowość, sprawność i kilka przydatnych urządzeń, aby znaleźć Claire, naprawić statek i bezpiecznie uciec. Podczas przemierzania nieznanego świata napotyka dziwny, opuszczony obiekt badawczy, a tajemnica związana z katastrofą statku i zniknięciem Claire przybiera niepokojący obrót.
Uzbrojony w swój niezawodny nanokarabin John, wraz ze swoim uroczym towarzyszem SI Arturo u boku, musi za wszelką cenę znaleźć sposób na przemierzenie powierzchni zdradzieckiej planety i przedostanie się przez tajemniczą stację badawczą. Gra Claire de Lune oferuje rozwiązywanie łamigłówek, platformową rozgrywkę, sekwencje zaczerpnięte ze skradanek i walkę z perspektywy pierwszej osoby — a wszystko to połączone z wciągającą fabułą.
Wykorzystuj wyjątkowe funkcje nanokarabinu, aby rozwiązywać platformowe łamigłówki w trzech wymiarach.
Rozgrywaj sekwencje akcji, takie jak skradanie się czy strzelanie z perspektywy pierwszoosobowej.