Claire de Lune
Claire de Lune, gerçekçi bir bilim kurgu evreninde geçen hikâye odaklı bir bulmaca macera oyunudur. Tehlikeli gezegen yüzeyini keşfetmek ve orada bulunan gizemli araştırma tesisinde gezinmek için yaratıcılığını, çevikliğini ve güvenilir Nanogun'ını kullanması gereken John'ı yönlendiriyorsun.
Oyunda kızı Claire ile firarda olan kaçakçı John karakterini yönlendiriyorsun. Bazı bilinmeyen güçler tarafından uzay gemilerinin yabancı bir gezegene düşürülmesinden sonra John ve Claire birbirlerini kaybeder. John, Claire'i bulmak, gemisini tamir etmek ve güvenli bir şekilde kaçmak için yaratıcılığını, çevikliğini ve işine yarayacak teknolojileri kullanmalıdır. John'un yolculuğu ilerledikçe, garip bir terk edilmiş araştırma tesisiyle karşılaşır ve kaza ile Claire'in kaybolmasına sebep olan gizem rahatsız edici bir boyuta ulaşır.
Güvenilir Nanogun'ını kuşanmış John ve sevimli yapay zeka arkadaşı Arturo, tehlikeli gezegen yüzeyini keşfetmek ve orada bulunan gizemli araştırma tesisinde gezinmek için eşsiz yollar bulmalıdır. Claire de Lune, sürükleyici ve kapsayıcı bir hikâyeyle birlikte bulmaca çözme, platform oluşturma, gizlilik bölümleri ve birinci şahıs mücadele sunuyor.
3D bulmaca-platform bölümlerini çözmek için Nanogun'ın eşsiz yeteneklerinden faydalan.
Bilgisayar korsanlığı, kodlama ve diğer teknik girişimleri simüle eden zorlu macera tarzı bulmacaları çöz.