Clash - Original Soundtrack
Composed by Patricio Meneses, the Chilean composer of the original soundtracks for the Zeno Clash games, the 36 tracks on this soundtrack immerse you in the punk-fantasy world of Clash: Artifacts of Chaos. Continuing the creative themes of the previous games, the music incorporates innovative musical structures and blends the voices of male and female singers in a language created especially for the game world. It all comes together to create an emotional, captivating musical journey through the lands of Zenozoik.