Clash - Original Soundtrack
Zeno Clash oyunlarının orijinal oyun müziklerini besteleyen Şilili besteci Patricio Meneses'in bestelediği bu 36 parçalık albümle kendini Clash: Artifacts of Chaos'un fantastik punk dünyasına kaptır. Önceki oyunların yaratıcı temalarını devam ettiren bu müzikler yenilikçi müzik yapıları ile özellikle bu oyun için oluşturulan dildeki kadın ve erkek vokalleri harmanladı. Böylece Zenozoik dünyasında hem duygusal hem de dinleyeni içine çeken müzikal bir macera ortaya çıktı.