Clash - Supporter Pack
Artefakt Poniżenia, zmuszający przegrywającego w Rytuale do założenia specjalnego nakrycia głowy i konieczności wysłuchiwania nieprzyjemnych komentarzy na temat jego specyficznego zapachu.