Classified: France '44
Classified: France ‘44 is a new turn-based strategy game, set in World War II during the desperate months leading up to the Allied invasion of France in June 1944.
In exciting missions inspired by the exploits of the Allies and French, the game expands on turn-based tactical concepts, bringing authentic World War 2 combat to life. The campaign allows for multiple playthroughs that are different each time. For those who really want to test their skills, our rich Mission Creator tool allows players to create, share and download custom missions.
Built to Last. Updates and expansions will grow the world of Classified: France ‘44, bringing new and exciting elements to your freedom fight. Our Classified Mission Creator and the modding tools ensure there will always be player-created content to explore.