Classified: France '44
Classified: France '44, İkinci Dünya Savaşı'nda, Haziran 1944'te Müttefiklerin Fransa'yı işgaline giden umutsuz aylarda geçen yeni bir sıra tabanlı strateji oyunudur.
Dayanıklı Yapıldı. Güncellemeler ve genişletmeler, Classified: France '44 dünyasını büyütecek; özgürlük savaşına yeni ve heyecan verici unsurlar getirecek. Classified Görev Oluşturucumuz ve modlama araçlarımız, keşfedilecek oyuncu yapımı içeriklerin her zaman var olmasını sağlayacak.