Classified: France '44 - Deluxe Edition
Command an elite team of allied special operators in Nazi-occupied France wreaking havoc in the run up to D-Day in this ambitious turn-based tactics game. Can you do enough to ensure Allied victory?
In exciting missions inspired by the exploits of the Allies and French, the game expands on turn-based tactical concepts, bringing authentic World War 2 combat to life. The campaign allows for multiple playthroughs that are different each time.