Classified: France '44 - Deluxe Edition
Dayanıklı Yapıldı. Güncellemeler ve genişletmeler, Classified: France '44 dünyasını büyütecek; özgürlük savaşına yeni ve heyecan verici unsurlar getirecek. Classified Görev Oluşturucumuz ve modlama araçlarımız, keşfedilecek oyuncu yapımı içeriklerin her zaman var olmasını sağlayacak.