Classified: France '44 - Overlord Edition
Classified: France ‘44 är ett nytt turordningsbaserat strategispel som utspelar sig under andra världskriget, under de desperata månader som ledde upp till de allierades invasion av Frankrike i juni 1944.
Spelet vidareutvecklar den turordningsbaserade strategigenren med spännande uppdrag inspirerade av de allierades och fransmännens förehavanden. Kampanjen kan spelas flera gånger, och ingen gång är den andra lik.