Close To The Sun
Jest rok 1897. Głęboko pośród międzynarodowych wód stoi statek Helios. Ciemne chmury kłębią się na niebie, gdy bezlitosne fale rozbijają się o jego kadłub. Olbrzymie, złote zdobienia, udekorowane z niebywałą finezją, pokrywają go od dziobu do rufy.
Zrodzony z wizji Nikoli Tesli, Helios stanowi przystań dla najznamienitszych naukowych umysłów. To niczym nieskrępowana badawcza utopia, niezależna od państw i odizolowana od spojrzeń społeczeństwa. Gotowa popychać granice czasu i materii.
Dziennikarka Rose Archer wchodzi na pokład Heliosa, aby odszukać swoją siostrę Adę. Szybko odkrywa jednak, że coś jest nie tak. Wielkie hale stoją puste. W powietrzu unosi się odór gnijącego mięsa. Cisza. Na wejściu namalowane jest tylko jedno słowo… KWARANTANNA!