Cloudheim
Spil med tidlig adgang er stadig ved at blive udviklet og kan ændres betydeligt med tiden. Derfor kan du opleve uforudsete problemer eller helt nye spilelementer, mens du spiller.Du kan prøve spillet nu, mens det er i gang med at blive udviklet, eller vente, indtil det føles mere færdigt.Ragnarok shattered the world. Rise as a Runari to rebuild it. Master chaotic physics-based combat inspired by Zelda and Devil May Cry. Explore islands and dungeons, smash monsters, loot and craft powerful gear, and grow your home in the sky. Play solo or online co-op with up to 4 players.