Cloudheim
Erken Erişim oyunlar henüz geliştirme aşamasındadır ve zaman içinde önemli ölçüde değişebilir. Bu nedenle, bu oyunu oynarken beklenmeyen sorunlar yaşayabilir veya tamamen yeni oynanış unsurlarıyla karşılaşabilirsin.Oyunu şimdi geliştirme aşamasındayken oynayarak deneyimleyebilir veya daha eksiksiz bir deneyim için bekleyebilirsin.Ragnarok shattered the world. Rise as a Runari to rebuild it. Master chaotic physics-based combat inspired by Zelda and Devil May Cry. Explore islands and dungeons, smash monsters, loot and craft powerful gear, and grow your home in the sky. Play solo or online co-op with up to 4 players.