Clouzy
Welcome to Clouzy!, the world’s first daycare dedicated to clouds! Now, we know you may be used to clouds majestically sailing through the sky without a care in the world, but in this magical world, things are a little different, and these little clouds need a lot of love, care, and attention!
Of course, if you feel a bit overwhelmed, you can always step out for a brisk walk through the world.
In fact, you should go for it regardless! Some clouds have rather particular tastes and the ingredients needed to prepare them can only be found in the wild. Don’t worry about venturing alone, you’ll have a cozy friend to keep you company as you adventure across the world of Clouzy!
The daycare is not the whole world, but rather, the heart of one. Explore, solve puzzles, and restore towering structures to life!
An expansive open world to explore, discover, and harvest! If you want to be the best crowd wrangler there is, you’ll have to get out there and collect ingredients!
Clouds need more than just water and sunlight. They need food, and not just gruel. You’ll have to find all the fruits and other ingredients needed to make a tiny wisp grow into a cloud!
Certainly for the clouds under your care! As you run the daycare, you’ll have to market a fairly robust skill set - more than one would expect!.
Of course, you’ll also be able to play with your companion and clouds. A proper work/life balance is essential!