Clouzy!
Witaj w Clouzy! Oto pierwszy w historii żłobek dla obłoczków! Wiemy, że ludzie przywykli do majestatycznych chmur beztrosko żeglujących po nieboskłonie. Ale ten magiczny świat jest nieco inny. Te małe obłoczki potrzebują mnóstwo miłości, opieki i uwagi!
Gdy poczujesz, że zadanie Cię nieco przerasta, zawsze możesz udać się na spacer po świecie.
Warto zrobić to, tak czy siak! Niektóre obłoki mają bardzo wyszukane gusta, którym sprostać możesz tylko dzięki dziko rosnącym składnikom. Ale bez obaw! Nie wyruszysz w pojedynkę, ale z zaufanym towarzyszem. Ruszajcie razem na przygodę w Clouzy!
Żłobek to nie cały dostępny świat, a jedynie jego serce. Odkrywaj, rozwiązuj łamigłówki i przywracaj do życia pnące się do nieba organizmy!
Odkrywaj i badaj wielki otwarty świat, zbierając jego plony! Aby zyskać miano najlepszego pasterza obłoków, ruszaj w głuszę i zbieraj składniki!
Każdego dnia w żłobku Clouzy! będziesz poszukiwać oparów! Poznaj ulubione opary różnych obłoczków i podaruj im uśmiech!
Z pewnością jest to cel Twoich podopiecznych! Wbrew pozorom prowadzenie żłobka dla obłoków wymaga całkiem sporego wachlarza umiejętności!