Clown Eyes: Dead Park
Wypadasz z rzeczywistości i budzisz się w dziwnym, zniekształconym świecie. To miejsce wygląda jak jakiś park rozrywki, ale gdyby park rozrywki wpadł w piekło! To jest martwy park. Jest tu ciemno i strasznie, a najgorsze jest to, że masz wrażenie, że nie jesteś tu sam...
Na terenie całego parku zainstalowany jest system monitoringu, dzięki czemu można mieć oko na klauna. Dzięki temu unikniesz spotkania z nim. Kolejnym ważnym elementem przetrwania są „oczy grozy”. Można je znaleźć na całym poziomie. Dzięki nim na chwilę ujrzysz świat oczami klauna. Zbliżającego się potwora można też poznać po tym, że przedmioty wokół zaczynają się trząść.