Cobra Kai: The Karate Kid Saga Continues
Featuring an all-new storyline filled with unique cutscenes and dialog-choose to take control of Daniel and his students at Miyagi-Do Karate through a storyline campaign. Or select their rivals, Johnny Lawrence and his disciples at Cobra Kai to play their side of the story. Completing both sides of the campaign unveils an ultimate ending.
Master 40 unique skills and upgrade your characters' stats as you karate your way through enemies.
Explore Los Angeles in the Karate Kid universe across 28 missions filled with characters and enemies from the show!
Featuring the voices of William Zabka, Ralph Macchio and other top-tier cast, along with an exclusive soundtrack from the creators of the Cobra Kai show.
An unpolished beat 'em up that's somewhat enjoyable in shorter bursts, Cobra Kai's biggest sin is showing mercy to its unnecessary filler.