Cobra Kai: The Karate Kid Saga Continues
Całkiem nowa historia pełna niepowtarzalnych przerywników filmowych i opcji dialogowych pozwala się wcielić w Daniela i jego uczniów w szkole karate Miyagi-Do podczas kampanii fabularnej. Możesz też wybrać ich rywali, Johnny'ego Lawrence'a i jego uczniów w szkole Cobra Kai, aby poznać historię od drugiej strony. Ukończenie obu stron kampanii ujawnia ostateczne zakończenie.
Opanuj 40 unikatowych umiejętności i ulepszaj statystyki postaci, pokonując przeciwników w walkach karate.
Głosy podkładają William Zabka, Ralph Macchio i inni czołowi aktorzy, a do tego gra zawiera wyjątkową ścieżkę dźwiękową od twórców serialu Cobra Kai.