Coffee Talk
Coffee Talk to symulator parzenia kawy i szczerych rozmów, w którym słuchasz o współczesnych problemach ludzi – oraz nieludzi – i pomagasz im, podając gorące napoje.
Coffee Talk to gra, w której słuchasz o problemach innych (nie)ludzi i pomagasz im, podając gorące napoje przyrządzone z dostępnych składników. To gra, która opisuje życie w sposób jak najbardziej ludzki, ale z udziałem obsady fantastycznych istot.
Poznaj opowieści mieszkańców alternatywnego Seattle, takie jak historię miłości elfa i sukuba, dylematy obcego próbującego zrozumieć życie ludzi, jak i wiele innych, w których odbiorcy znajdą odbicie otaczającego ich świata.