Coffee Talk
Coffee Talk, fantezilerden ilham alan modern insanların problemlerini dinleme ve onlara sıcak birer içecek servis etme üzerine kurulu bir kahve yapma ve samimi bir sohbet etme simülatörüdür.
Coffee Talk, insanların problemlerini dinlemek ve elindeki malzemelerle sıcak bir içecek yapıp onlara servis ederek yardımcı olmak üzerine kurulu bir oyun. Bu oyun, yaşamları olabildiğince insancıl olarak tasvir eden ve insanlardan başka aktörlerin de yer aldığı bir oyun.
Kendini bir elf ile bir şeytan arasındaki dramatik aşk hikâyelerinden insan yaşamını anlamaya çalışan uzaylılara ve modern okurun çevrelerindeki dünyayı güçlü bir yankı ile yansıttığını düşüneceği pek çok diğer karakter ile alternatif Seattle sakinlerinin hikâyelerine bırak.