Med det helt nye Dynasty Blueprint kan du opbygge dit program og drive det, som du vil. Mød forventningerne som Athletic Director for at optjene Dynasty-point, og lav investeringer efter din egen dømmekraft, fra rekruttering og navn, billede og lighed (NIL) til faciliteter og personale. Udforsk mulighederne i en opgraderet Coaching Carousel, mens udvidet historiefortælling, dynamisk vejr, ugentlige opsummeringer og en fuldt animeret Heisman-ceremoni bringer hver sæson til live.