College Football 27-1x4km
Step into the modern era of college football, where personal ambition meets program pride.
Turn every touch into a highlight in wide-open gameplay built for explosiveness. Feel the impact of star athletes every snap, from smarter route running and coverage to WR vs. DB battles that bring dynamic physicality. With more streamlined, customizable pre-play adjustments fueling strategic, electric action, your speed and starpower will make the plays that change history.
With the all-new Dynasty Blueprint, build your program and run it your way. Meet Athletic Director expectations to earn Dynasty Points and invest where you see fit, from NIL and recruiting to facilities and staff. Explore opportunities in an upgraded Coaching Carousel, while expanded storytelling, Dynamic Weather, weekly recaps and a fully-animated Heisman ceremony bring every season to life.
Go from prospect to prime time in Road to Glory. Build a Player with new customization options and positions like Tight End, Edge Rusher and Safety. Use existing legend templates or experiment to become one-of-one with all-new cap breakers. Every decision impacts your Draft Stock and Legacy Score, defining your value and how your career is remembered.