College Football 27-1x4km
Yepyeni Dynasty Blueprint ile programınızı inşa edin ve istediğiniz gibi yönetin. Atletik Direktör beklentilerini karşılayarak Dynasty Puanları kazanın ve NIL'den kadro kurmaya, tesislere ve personele kadar uygun gördüğünüz yere yatırım yapın. Yükseltilmiş Koçluk Carousel'inde fırsatları keşfedin, genişletilmiş hikaye anlatımı, Dinamik Hava Durumu, haftalık özetler ve tamamen animasyonlu bir Heisman töreni her sezonu canlandırırken.
Zafere Giden Yol'da adaydan zirveye yükselin. Yeni özelleştirme seçenekleri ve Tight End, Edge Rusher, Safety gibi pozisyonlarla bir oyuncu oluşturun. Mevcut efsane şablonlarını kullanın veya yepyeni limit kırıcılarla eşsiz olmak için deneyler yapın. Her kararınız Draft Sıralamanızı ve Miras Puanınızı etkiler, değerinizi ve kariyerinizin nasıl hatırlanacağını belirler.