College Football 27 Deluxe Edition
Med det helt nye Dynasty Blueprint kan du opbygge dit program og drive det, som du vil. Mød forventningerne som Athletic Director for at optjene Dynasty-point, og lav investeringer efter din egen dømmekraft, fra rekruttering og navn, billede og lighed (NIL) til faciliteter og personale. Udforsk mulighederne i en opgraderet Coaching Carousel, mens udvidet historiefortælling, dynamisk vejr, ugentlige opsummeringer og en fuldt animeret Heisman-ceremoni bringer hver sæson til live.