College Football 27 Edycja Deluxe
Dzięki całkowicie nowemu planu Dynasty zbuduj swój program i zarządzaj nim po swojemu. Spełnij oczekiwania dyrektora sportowego, aby zdobyć Dynasty Points i inwestować tam, gdzie uznasz za stosowne, od NIL i rekrutacji po obiekty i personel. Odkrywaj możliwości w ulepszonym Coaching Carousel, podczas gdy rozbudowana fabuła, dynamiczna pogoda, cotygodniowe podsumowania i w pełni animowana ceremonia wręczenia trofeum Heismana ożywiają każdy sezon.
Przejdź od bycia perspektywicznym zawodnikiem do pierwszoplanowej roli w Road to Glory. Stwórz zawodnika z nowymi opcjami personalizacji i pozycjami, takimi jak Tight End, Edge Rusher i Safety. Użyj istniejących szablonów legend lub eksperymentuj, aby stać się jedynym w swoim rodzaju dzięki całkowicie nowym przełamującym ograniczenia. Każda decyzja wpływa na twój Draft Stock i Legacy Score, określając twoją wartość i sposób, w jaki zostanie zapamiętana twoja kariera.