Colt Canyon
Colt Canyon to strzelanka 2D z pikselową grafiką, w której sterujesz kowbojem lub inną z wielu postaci do odblokowania, a Twoją misją jest odbicie jego porwanej partnerki z rąk bezwzględnych bandytów. Zabierz pistolet oraz dynamit i walcz w nieprzyjaznym kanionie pełnym ukrytych skarbów, broni, przeszkód i wszelkiego rodzaju krwiożerczych szumowin.