Comanche
Gitgide gelişen tek oyunculu senaryoda savaşın ve global ölçekte bir çatışmada fark yarat. Bir İHA'nın siber savaş yoluyla hacklenip ele geçirildiği İran-ABD RQ170 olayından sonra, ABD ordusu gizli bir şekilde RAH-66 helikopter programının gelişimini özel operasyonlar için canlandırdı. Amaç, yüksek riskli ortamlarda çalışacak düşük menzilli insansız hava araçları konuşlandırabilen manevra kabiliyeti yüksek, oldukça gelişmiş gizli savaş makinesi geliştirmekti.
Program çok başarılı oldu ve Comanche özel birimleri görevlerinde durdurulamaz olarak görülüyordu. Ancak sonra, muhbir bir web sitesi modeli sızdırdığında bunu ele geçirebilen her grup ve güç, Comanche'yi kendi amaçları için oluşturdu ve modifiye etti. Bununla birlikte yeni bir helikopter savaşı çağı başladı.
Çatışmalar adlı tek oyunculu oyun modunda zorlayıcı görevlerde ustalaş. Farklı hedefleri tamamla, özel görevler için madalyalar kazan ve IJTF'nin bir parçası olan Tellus Görev Kuvveti'nin dünyası hakkında bilgi edin. Her madalyaya bir mücadeleden sonra erişebilirsin, bu nedenle becerilerini test etmeye hazır ol!
Çılgın ekip tabanlı çok oyunculu modlarda dünyanın dört bir yanındaki Comanche oyuncularıyla rekabet et!
Bu çılgın hedef tabanlı, rekabetçi, taktiksel ekip çok oyunculu modunda hücumcu veya savunmacı olarak oyna. 4'e 4 savaşlarda yarış ve olağanüstü özel yeteneklere sahip çeşitli Comanche ve insansız hava aracı modelleri arasından seçim yap.
GeForce GTX 960 (minimum NVIDIA sürücü sürümü 462.31) veya AMD eş değeri (minimum AMD sürücü sürümü 21.4.1)