The Commandos: Origins – Deluxe Edition Upgrade delivers a unique experience for fans of the series, delving into the rich history of Commandos, a genre-defining series for the real-time tactics space, and adding some extraordinary goodies along the way.
Take a trip down memory lane and journey back into the past with 6 exclusive skins and character portraits, that bring back the look from Commandos 2: Men of Courage for the 6 Commandos characters you can play in Commandos: Origins. Coming back to the present, you can also track your time with a digital Commandos: Origins calendar, ready to print or use on your PC. Or let yourself be carried away into the challenging WWII settings on the wind-swept Channel Islands, the merciless African Desert or the eerie landscapes of the Lofoten by the original soundtrack. Furthermore, with this package, you will also receive a unique 3D-print template for the Green Beret, which you can use to forge your own Commandos Bust.
Legacy Skins: With this package, the 6 Commandos of Commandos: Origins can change their visuals to reflect the classic style of Commandos 2: Men of Courage.
Digital Calendar: With 12 unique motifs from the game, this digital calendar brings some Commandos spirit into your everyday life.
Original Soundtrack: Let the 15 carefully crafted symphonic tracks of the original soundtrack carry you away into the challenging WWII settings of the game.