Commandos: Origins - No Man Left Behind
Zaginiony w akcji – historia, której jeszcze nie opowiedziano. W grze Commandos: Origins – No Man Left Behind cofasz się w czasie i odkrywasz tajną misję, która doprowadziła do schwytania żołnierza Zielonych Beretów w okupowanej Francji.
To, co zaczyna się jako tajna misja mająca na celu wydostanie informatora posiadającego kluczowe informacje o nowej niemieckiej superbroni, szybko przeradza się w emocjonujące pościgi i niefortunne schwytanie. Kiedy informator nagle znika, O’Hara podąża za wskazówkami, by odnaleźć go i tajną broń, ale zamiast tego odkrywa grupę więźniów. Podejmuje ryzyko, by ich uratować, i sam trafia do więzienia.
Wtedy Szpieg, Saper i Snajper dowiadują się o zaginionym towarzyszu i udają się do Francji, aby odkryć, co się stało. Poprowadź ich, gdy infiltrują niemiecki kompleks wojskowy, uwalniają Zielonego bereta i kończą misję zniszczenia prototypu broni, która w przeciwnym razie kosztowałaby życie niezliczonej liczby niewinnych osób. Sukces tej misji leży teraz w twoich rękach.
Brakujące ogniwo: W dodatku DLC „No Man Left Behind” do gry Commandos: Origins w końcu odkrywasz wydarzenia, które doprowadziły do schwytania Zielonego Beretu, co zapoczątkowało poszukiwania i misję ratunkową w głównej kampanii.