Commandos: Origins - No Man Left Behind
Savaşta Kayıp – henüz anlatılmamış bir hikaye. Commandos: Origins – No Man Left Behind ile zamanda geriye gidip, işgal altındaki Fransa'da Yeşil Bereli'nin yakalanmasına yol açan gizli görevi keşfediyorsunuz.
Almanların yeni süper silahı hakkında kritik istihbarata sahip bir muhbiri kaçırmak için başlatılan gizli görev, kısa sürede heyecan verici bir kovalamacaya ve talihsiz bir esir alınmaya dönüşür. Muhbir aniden ortadan kaybolunca, O’Hara onu ve gizli silahı bulmak için ipuçlarını takip eder, ancak bunun yerine Mahkûmların bulunduğu bir yerle karşılaşır. Onları kurtarmak için riske girer ve sonunda kendisi de esir düşer.
İşte o zaman Casus, Saper ve Keskin Nişancı kayıp yoldaşlarının haberini alır ve neler olduğunu ortaya çıkarmak için Fransa'ya doğru yola çıkar. Alman askeri üssüne sızarken, Yeşil Bereli'yi kurtarırken ve aksi takdirde sayısız masum insanın hayatına mal olacak bir silahın prototipini imha etme görevini tamamlarken onlara rehberlik edin. Bu görevin başarısı artık sizin elinizde.
Kayıp halka: Commandos: Origins DLC'si "No Man Left Behind"da, Yeşil Bereli'nin yakalanmasına yol açan olayları nihayet keşfedersiniz ve bu da ana kampanyadaki onu arama ve kurtarma görevini tetikler.
Hem bilgi hem de esir alınan arkadaşınızı aramak için, Auvergne'deki işgal altındaki Fransız topraklarının devasa ve pitoresk haritasını dolaşacak, gece orman operasyonlarına katılacak ve dağlık kırsal alana dağılmış, sıkı korunan askeri yapıları ele geçireceksiniz.