Conan Exiles - Architects of Argos Pack
Ornate pieces including beautiful vaulted ceilings.18 new and elegant placeables.
Equip your horse with the Argossean Warhorse saddle.15 new armor pieces in three sets, such as the Phalanx armor.
Light, medium and heavy sets with an epic end-game version of each.9 new weapons in the Argossean set.
All the new content in the Architects of Argos Pack is exclusive to this DLC and adds a host of new visual options but does not give any in-game advantage in power. All the new items have comparable stats to existing items.