Pakiet Architekci Argos
Zdobione elementy, takie jak wymyślne sklepienia.18 nowych, eleganckich obiektów dekoracyjnych.
Wyposaż swojego konia w argosańskie siodło wojenne!15 nowych elementów zbroi w trzech zestawach — takich jak zbroja Falangi.
Zestawy lekkich, średnich i ciężkich pancerzy wraz z ich epickimi wersjami z rozgrywki końcowej.9 nowych broni składających się na kompletny zestaw argosańskiego uzbrojenia.
Zawartość pakietu Architekci Argos dostępna jest wyłącznie w nim i wprowadza wiele opcji wizualnych — nie zapewnia jednak żadnej realnej przewagi w grze. Statystyki nowych przedmiotów są porównywalne ze statystykami obecnie istniejących przedmiotów.