Architects of Argos Paketi
Architects of Argos Paketi'ndeki tüm içerikler bu DLC'ye özeldir ve oyuna birtakım yeni görsel seçenekler ekler ancak herhangi bir oyun içi avantaj sağlamaz. Tüm yeni eşyalar mevcut eşyalarla kıyaslanabilir özelliklere sahiptir.