Blood and Sand Paketi
Blood and Sand'daki tüm içerikler bu DLC'ye özeldir ve oyuna birtakım yeni görsel seçenekler ekler ancak herhangi bir oyun içi avantaj sağlamaz. Tüm yeni eşyalar mevcut eşyalarla kıyaslanabilir özelliklere sahiptir.