Conan Exiles - Debaucheries of Derketo Pack
Build your own tavern with a host of new placeables. Let it overflow with drink, play games or craft a stage for seductive dancers and entertainers. Take your treetop buildings to a whole new level with the new tree hut foundation and rope bridges.
All the new content from Debaucheries of Derketo is exclusive to this DLC and adds a host of new visual options but does not give any in-game advantage in power. All the new items have comparable stats to existing items.